خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان:

بیش از 79 کیلوگرم تریاک درعملیات مشترک پلیس لرستان و کرمان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۰۸۵

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سوداگر مرگ و کشف بیش از 79 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار یحیی الهی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و کرمان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یک باند سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی 3 نفر اعضای باند مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با 2 دستگاه پژو پارس در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های همجوار می باشند.

فرمانده انتظامی لرستان، اظهار داشت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس کرمان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

این مقام انتظامی استان، گفت: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و کرمان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند 2 خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنها 79 کیلو و 400 گرم تریاک کشف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری 3 نفر اعضای باند مربوطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز