خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان:

9 کیلو گرم هروئین در استان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۵۳

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۹ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ازنا و دستگیری ۳ نفر از سوداگران مرگ در شهرستان ازنا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران مواد مخدر شهرستان ازنا و پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان، با اشراف اطلاعلاتی در عملیاتی مشترک یک دستگاه خودروی پراید را در محورهای مواصلاتی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران، انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۹ کیلو گرم هروئین که بصورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که در عملیات پلیس ۳ نفر دستگیر شد، گفت: سوداگران مرگ قصد جابجایی محموله را از استان تهران به یکی از شهرستان‌های ازنا و دورود را داشتندکه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در ادامه از کشف ۳ کیلو ۲۰۰ گرم حشیش و دستگیری یک نفر در یک عملیات پلیسی در شهرستان کوهدشت خبر داد.

الهی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و شایسته است در جهت سلامت جامعه شهروندان هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز