خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری کوهین:

ایمنی محور قزوین-رشت در محدوده کوهین ارتقا می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۷۰۲

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین از اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور قدیم و آزادراه قزوین-رشت در راستای ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جعفری با اعلام این خبر افزود: عملیات اصلاح و ترمیم روکش آسفالت ۷ کیلومتر از محور قدیم قزوین-رشت در محدوده گردنه کوهین تا تقاطع نیکویه از اول تیرماه آغاز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین اضافه کرد: در این عملیات که تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت لکه گیری به صورت هندسی و با برداشت کامل قسمت‌های مضمحل آسفالت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با محور قدیم، در آزادراه قزوین-رشت نیز عملیات روکش آسفالت به طول ۸ کیلومتر در هر باند رفت و برگشت در حال انجام است و با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه در این مسیر عملیات با حساسیت پیگیری می‌شود.

وی از رانندگان خواست در طول مدت اجرای این عملیات به منظور ایمنی تردد ضمن رعایت سرعت مطمئنه در محل‌های نصب تابلوی راهنما و در محدوده کارگاهی به هشدارهای راهداری توجه کرده و با احتیاط برانند.

جعفری اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبار و تخصیص قیر و استمرار عملیات لکه گیری و روکش آسفالت شاهد کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز