خبرگزاری کار ایران

از سوم تا هفتم مردادماه؛

نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی در قزوین برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۴۳۹

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی از 3 تا 7 مرداد ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به اهمیت گردشگری گفت: با توجه به پتانسیلی که در زمینه گردشگری و طبیعت گردی در کشور ایران وجود دارد، بسیاری از افراد از تمامی اقشار به این حوزه روی آورده‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی را برای آشنایی علاقمندان با آخرین دستاوردهای کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: مشارکت کنندگان از استان‌های قزوین، تهران، البرز، مازندران و آذربایجان شرقی محصولات خود را در حوزه‌های تجهیزات طبیعت گردی، کوه نوردی، صخره نوردی، ماشین‌های کمپر و کاروانی، خودروهای سافاری و ... در نمایشگاه فوق به نمایش خواهند گذاشت.

خورگامی یادآور شد: برگزاری مسابقه کودکانه ماشین شارژی(پنجم مرداد ماه)، مسابقه خانوادگی آشپزی در سفر(ششم مرداد ماه)، مسابقه حرفه‌ای پارکور و بندبازی (هفتم مرداد ماه) و مسابقه دارت (همه روزه) از جمله برگزاری برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

این مسئول افزود : نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر است و پذیرای بازدیدکنندگان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز