خبرگزاری کار ایران

نماینده، ولی فقیه در گیلان:

نیروی جوان، داشتن ایده و اراده؛ سه عامل مهم توسعه صنایع است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۲۱۸

نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: برای توسعه صنعت کشور نیاز به نیروی جوان، داشتن ایده و اراده قوی داریم.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار معاون وزیر دفاع با بیان اینکه صنایع دفاعی کشور قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست گفت: در حوزه صنعت دفاعی پیشرفت‌های قابل توجهی صورت گرفته، اما همچنان باید با قدرت بیشتر رو به جلو پیش رفت.

وی به تلاش دشمن در ناچیز جلوه دادن پیشرفت صنعت دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان از طریق منافقان و با ابزار رسانه‌ای به دنبال ضعیف جلوه دادن قدرت دفاعی جمهوری اسلامی هستند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان در ادامه استقلال ایران اسلامی در برابر قدرت‌های جهان را افتخاری دانست که محصول تفکر اسلامی و پیشرفت در همه حوزه‌ها از جمله صنعت دفاعی کشور است.

آیت الله رسول فلاحتی با تأکید بر افزایش صادرات کشور افزود: کیفیت در صنعت مؤلفه اصلی افزایش صادرات است.

معاون صنایع دفاعی وزیر دفاع هم به توسعه صنعت هوایی در گیلان تأکید کرد و گفت: در راستای عملی سازی شعار سال، به دنبال توسعه و پیشرفت صنعتی هستیم.

امیر افشین خواجه فرد اضافه کرد: گیلان با وجود ظرفیت منطقه آزاد انزلی می‌تواند در صنعت هوایی پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

وی به جذب سرمایه گذار برای راه اندازی و توسعه صنعت هوایی گیلان تأکید کرد و گفت: با رشد صنعت هوایی شاهد رشد دیگر صنایع اسن استان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز