خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

نیازمند کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۲۱۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین برق در این استان مُصرانه خواست نسبت به کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق اقدام کنند تا شاهد قطعی و خاموشی های احتمالی برق برای مشترکین خانگی نباشیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از ایستگاه فوق توزیع تلخسرو بویراحمد گفت: با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق در بخش خانگی حدود ۹ میلیارد کیلووات ساعت مصرف برق کاهش می یابد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ،مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

معتمدی زاده، میزان مصرف برق در ساعات پیک بار این استان را ۴۴۶ مگاوت عنوان و اظهارداشت: این میزان مصرف نشان از افزایش هشت درصدی مصرف برق در ساعات پیک بار می دهد.

وی گفت: ساعات پیک بار در این استان از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است که متاسفانه هم در ساعات پیک بار روز و هم در ساعات پیک بار شب، شاهد افزایش مصرف برق از سوی مشترکان هستیم.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق در این ساعات، ادامه داد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز ۴۵۵ مگاوت هم گذشته است.

معتمدی زاده گفت: شهرستان گچساران با مصرف ۱۶۲ مگاوات و شهرستان چُرام با مصرف ۳۱ مگاوات، بیشترین و کمترین سهم در مصرف برق این استان را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: رعایت چند نکته ساده در استفاده از وسایل برقی تا ۲۰ درصد در کاهش مصرف برق تاثیر گذار است.

معتمدی زاده گفت: میزان مصرف برق کشور در ساعات پیک بار از مرز ۶۰ هزار و ۸۷۶ مگاوات گذشته که رشد حدود یک درصدی را نشان می دهد.

 به گزارش ایلنا،  ۲۸۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز