خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان صعودی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۶۰۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مصرف برق در این استان همچنان روند صعودی خود را دارد که می طلبد تمامی مُشترکین برق نسبت به کاهش مصرف برق خود بصورت عملی اقدامات لازم را انجام دهند.

جمال معتمدی زاده در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار مصرف استان کهگیلویه و بویراحمد که از ساعت 13 تا 18 و از ساعت 20 تا 23 است به 450 مگاوات رسیده که نسبت بمدت مشابه سال قبل خود با چهار درصد افزایش مصرف روبرو هستیم.

وی با تشکر از مُشترکینی که تاکنون میزان مصرف برق منازل، ادارات، اماکن تجاری و پمپ های کشاورزی خود را مدیریت کرده‌اند، اظهار داشت: میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون 16 مگاوات افزایش مصرف را نشان می دهد که امیدواریم این میزان افزایشی با همکاری مشترکین برق به صفر برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه هم به 458 مگاوات رسیده که در این ساعات هم متاسفانه با روند افزایشی مصرف روبرو هستیم.

معتمدی زاده، شهرستان گچساران با 159 مگاوات مصرف برق در ساعات پیک بار را شهرستان نخست از لحاظ مصرف برق در این ساعات عنوان و خاطرنشان کرد: مشترکین برق در شهرستان های بویراحمد و دنا هم در این ساعات 119 مگاوات برق مصرف کرده اند که نسبت بمدت مشابه سال قبل، افزایش 11 مگاواتی را در این شهرستان ها شاهد هستیم.

وی گفت: میزان مصرف برق در شهرستان های کهگیلویه و لنده به 87 مگاوات رسیده که افزایش پنج مگاواتی را نشان می دهد و البته شهرستان چُرام با 30 مگاوات مصرف، کمترین میزان مصرف برق را در ساعات پیک بار استان کهگیلویه و بویراحمدر همچنان بخود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مصرف برق کشور در ساعات پیک بار تا ساعت 21 شب گذشته را 60 هزار و 139 مگاوات ذکر و یادآورشد: میزان مصرف برق در این ساعات در کشور با کاهش مصرف چهار و شش دهم درصدی مواجه است.

به گزارش ایلنا، 285 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که 220 هزار اشتراک آن را مشترکین خانگی تشکیل داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز