خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تداوم گرمای هوا امروز در اردبیل / کاهش محسوس دما از فردا تا اواسط هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۶۱۸

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: هوای گرم امروز در استان خصوصا در شهرهای شمالی تداوم خواهد داشت اما از فردا تا اواسط هفته آینده هوا خنک‌تر می شود.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی، امروز(چهارشنبه 29 تیرماه) ضمن تداوم شرایط پایدار جوی، آسمان استان صاف بوده و هوای گرم(در مناطق شمالی و نوار غربی استان هوای بسیار گرم) همچنان تداوم خواهد داشت. 

وی افزود: این در حالی است که به دلیل وزش باد خزری(گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید) در مناطق مرکزی و بویژه نوار شرقی استان مقداری از گرمای هوا نسبت به روزهای قبل کاسته می شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با شمالی شدن وزش باد و گذر موج ضعیف از منطقه، در بیشتر نواحی استان(بخصوص در مناطق مرکزی و شمالی) علاوه بر وزش باد و ابرناکی دمای هوا نیز بطور نسبی کاهش می یابد.

محمدی ادامه داد: از روز شنبه هفته آینده(اول مرداد ماه) با تقویت سامانه ناپایدار جوی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در برخی مناطق همراه با مه و بارش پراکنده پیش بینی می شود؛ شرایط ناپایدار جوی همراه با هوای بسیار خنک تا اواسط هفته آینده تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز