خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری خبر داد؛

تهیه زمان‌بندی پرداخت دیون شهرداری رشت به تامین اجتماعی/ آمادگی برای اجرای پروژه‌های مشترک

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۳۱۵

اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری رشت به مناسبت روز تامین اجتماعی با مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان دیدار و در مورد موضوعات مختلف گفت وگو کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، به مناسبت روز تامین اجتماعی، سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت به همراه کارگرنیا، نوری، رمضانی، رضویان، حسینی، عباس نژاد و کرنق رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با علی حسین‌نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دیدار و گفت وگو کردند.

محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار گفت: شهرداری رشت از گذشته بابت حق بیمه پرسنل و… دیونی به تامین اجتماعی داشته است که برنامه زمان‌بندی پرداخت آن توسط سرپرست شهرداری تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: آقای حسن کریمی کرنق از مجموعه تامین اجتماعی هستند که در این دوره به عنوان عضو شورای رشت نیز مشغول به خدمت می‌باشند و در تمامی ساعات پیگیر رفع مشکلات شهروندان در حوزه تامین اجتماعی و مباحث حوزه مدیریت شهری هستند که تلاشهای این همکار شورایی شایسته تجلیل است.

محمد حسین واثق کارگرنیا با تاکید به تعامل و ارتباط دو سویه ما بین تمامی دستگاه‌های حاکمیتی و خدمات رسان افزود: تمامی دستگاه‌ها همانند حلقه‌های زنجیر به یکدیگر متصل هستند و هر اندازه این تعامل بیشتر باشد، یقینا خدمات ارزنده‌تر و ماندگاری به مردم ارائه می‌شود.

وی به دیون شهرداری رشت در قبال تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت بابت بیمه پرسنل دیونی در قبال تامین اجتماعی بر عهده دارد و طی صحبتی که در این باره با سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت انجام دادم، وی اعلام کرد که برنامه زمان‌بندی پرداخت این دیون تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مردمان رشت شایسته دریافت بهترین خدمات هستند، افزود: شورا و شهرداری رشت آمادگی اجرای پروژه‌های مشترک با اداره کل تامین اجتماعی گیلان را در راستای رفع مشکلات مردم و جامعه کارگری دارد.

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی و روز بهزیستی از همکاری و همراهی این نهاد خدمتگزار با مدیریت شهری تقدیر و تشکر کرد و در خصوص موضوعات مشترک دو سازمان هم مواردی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

علی حسین‌نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه کار شهرداری و شورای اسلامی شهر در عرصه اجتماعی مقدس و خطیر است، یادآور شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نبض جامعه بوده و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آن‌ها می‌باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز