خبرگزاری کار ایران

نارضایتی استاندار از عملکرد بانک های ایلام:

عملکرد بانک ها رضایت بخش نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۰۰۳

استاندار ایلام با انتقاد از بانک های استان گفت: در راستای منافع مردم با کسی تعارف نداریم. هیچ گونه قصور و کوتاهی در جذب و اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ با تاکید بر اینکه در راستای منافع مردم با کسی تعارف نداریم، گفت: تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، فرصتی برای حفظ و ایجاد اشتغال و حمایت از صنایع تولیدی در بخش‌های مختلف است که باید به بهترین نحو ممکن از این ظرفیت استفاده شود.

وی در ادامه گفت: دستگاه هایی که طرح های مربوط به تبصره ۱۸ را به بانک ها معرفی می کنند موظفند هر دو هفته یکبار افراد معرفی شده را فراخوان کرده و مراحل بعدی را چه بصورت تلفنی و چه حضوری پیگیری کنند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که امیدواریم در جلسه آینده، بانک های با عملکرد ضعیف، تلاش کنند عملکرد خود را به حد قابل قبولی برسانند و شاهد اخبار خوب در این حوزه باشیم، تاکید کرد: در این زمینه هیچ گونه قصور و کوتاهی در جذب و اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ پذیرفتنی نیست.

 بهرام نیا با اشاره به اینکه در مجموع عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، متوسط ارزیابی می شود، اظهار داشت: این عملکرد قابل رضایت بخش نیست و امیدواریم در فرصت محدود باقی مانده، این مسیر به سمت مثبت شدن پیش برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز