خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعلام کرد:

موظف شدن بانک ها به پذیرش دفترچه های قرارداد مربوط به تخصیص زمین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۸۴

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از موظف شدن بانک ها به پذیرش دفترچه های قرارداد مربوط به تخصیص زمین در شهرک های صنعتی هم ردیف اسناد رسمی خبر داد.

به گزارش ایلنا سید مصطفی هاشمی در جلسه میز خدمت افزود:با پیشنهاد وزارت صمت و تصویب هیات وزیران و ابلاغ آن توسط معاون اول محترم ریاست جمهوری  " کلیه بانک ها ، موسسات مالی و اعتباری غیربانکی و صندوق هایی که به موجب قانون و یا مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده اند،موظف به پذیرش قراردادهای مربوط به تخصیص زمین در شهرک های صنعتی  بعنوان اسناد تعهدی شده اند.

وی اجرای  این مصوبه را راهگشاو گامی مهم در راستای تسهیل اخذ دریافت تسهیلات بانکی توسط صنعتگران مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی دانست وگفت:صنعتگران می توانند بخشی از وثایق خود در نظام بانکی را از این طریق تامین کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به اینکه واگذاری اراضی در شهرک های صنعتی تقاضامحور بصورت مزایده ای برگزارمی شود گفت:شیوه نامه واگذاری امسال بصورتی است که در فرآیند مزایده ، متقاضیان   برمبنای شاخص هایی نظیر تجربه و دانش،حسن سابقه ،توان مالی،بومی بودن،صادرات و رشته های صنعتی اولویت دار استان امتیاز بندی می شوند تا شرایط  برای  افراد توانمند،با دانش فنی  و متخصص در بخش صنعت هموار شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه امسال برنامه های ملاقات مردمی با صنعتگران و سرمایه گذاران بصورت مستمر در دستور کار است گفت:در جلسات با صنعتگران مسائل و مشکلات آنها تاحصول نتیجه پیگیری می شود.

 وی گفت:بخشی از مشکلات آنها که در ارتباط با شرکت شهرک های صنعتی  است باحضور معاونان و مدیران بررسی و بخشی از آنها که مربوط به سایر اداره ها و نهادها مثل بانک،بیمه،تامین اجتماعی و...است نیز دسته بندی و به این نهادها ارسال و یا به  ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز