خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جشنواره شمیم خانواده سپاه پاسداران خبر داد:

پایان مسابقات فوتسال و والیبال جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۱۶۲

سخنگوی جشنواره شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به میزبانی شیراز در حال برگزاری‌است، از پایان رقابت‌ها در رشته‌های فوتسال و والیبال و تکواندو خبر داد و گفت: در فوتسال خراسان رضوی و در والیبال البرز و در تکواندو هوافضای سپاه اول شدند.

به گزارش ایلنا سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی شنبه ۲۵ تیر در جمع خبرنگاران با اعلام پایان مسابقات فوتسال و والیبال جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه، گفت: در فینال  مسابقات فوتسال تیم استان خراسان رضوی در مقابل تیم نیروی زمینی سپاه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و به قهرمانی رسید.

سخنگوی جشنواره شمیم خانواده سپاه افزود: در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال نیز تیم کهگیلویه و بویراحمد با پیروزی در مقابل تیم تهران بزرگ به مدال برنز رسید.

یارمحمدی همچنین با اعلام پایان مسابقات والیبال جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه، گفت: در فینال این مسابقات نیز تیم استان البرز در مقابل تیم نیروی دریایی سپاه به پیروزی رسید و مقام اول را کسب کرد.

او خاطرنشان کرد: در دیدار رده بندی مسابقات والیبال، تیم آذربایجان غربی با پیروزی در مقابل فارس در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت.

یارمحمدی همچنین گفت: تیم هوافضا سپاه نیز در رقابت‌های تکواندو مقام اول را کسب کرد و تیم های نیروی دریایی ۱ و زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

سخنگوی جشنواره شمیم خانواده افزود: در رقابت‌های انفرادی تکواندو نیز آقایان علی هاجری، محمد امانی، محمدیان شکوری، محمدصادق حسینی، محمدعرفان نقی زاده، مصطفی ترک، علی یرسیان، مهدی مجیدی، محمدحسین رجبی، رضا شاکری، علی اعم شعاع، امیرحسین محمدی و فرهاد کوچکی مدال‌های طلای رده‌های سنی مختلف را بدست آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز