خبرگزاری کار ایران

فرماندار گرگان خبر داد ؛

مثبت شدن ۴۰ درصد تست‌های کرونا در گرگان/ شهروندان دز یادآور را حتما تزریق کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۶۱۲

فرماندار گرگان گفت: براساس گزارش‌های مرکز بهداشت شهر گرگان تست آزمایش کرونای ۴۰ درصد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی این شهرمثبت بوده که این وضعیت بسیار نگران‌کننده است.

به گزارش ایلنای گلستان، عیسی پایین محلی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: با تداوم وضعیت کنونی خیلی زود وارد وضعیت قرمز می‌شویم و در حال حاضر ۳۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گرگان بستری هستند که از این تعداد حال ۵ بیمار وخیم است.

وی ادامه داد:  تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های شهرستان گرگان از ۹ نفر در ۱۶ تیرماه به ۳۷ نفر افزایش یافته است که ۵ بیمار نیز در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی افزود: آمارهای ابتلا و بستری بیماران کرونایی در گرگان طی خرداد تا تیرماه روند افزایشی داشته و اگر همین شرایط ادامه داشته باشد طی روزهای آینده ممکن است وارد وضعیت قرمز کرونایی شویم.

پایین‌محلی به شهروندان توصیه کرد: علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، افراد واجد شرایط حتما نسبت به تکمیل واکسیناسیون کرونا اقدام کنند و کسانی هم که از تزریق نوبت سوم واکسن آنها ۶ ماه گذشته است دز حتما یادآور را تزریق کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز