خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز سعید عید غدیر خم؛

۴۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم فارس توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۶۰۳

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: همزمان با روز عید سعید غدیر خم و در اجرای پویش «احسان غدیر» تعداد ۴۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین مردم شهر شیراز و استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین پور نورعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به روایات و توصیه اهل بیت (ع) مبنی بر اکرام و اطعام مومنین در روز عید غدیر، گفت: این ستاد همزمان با روز عید با مشارکت گروه‌های جهادی تعداد ۴۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و بین هم استانی‌ها در مناطق محروم و حاشیه نشین استان توزیع می‌کند.

او با تاکید بر اینکه دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه از جمله اقدامات ستاد فرمان امام (ره) است، ادامه داد: همچنین در قالب نسیم احسان اقلام وسایل سرمایشی از جمله تعداد ۴۰۰ کولر و ۱۰۰ پنکه پایه دار خریداری و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

پور نورعلی یادآورشد که در فصول سرد پارسال، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در پویش دلگرمی احسان اقدام به توزیع و اهدای بخاری و لوازم گرمایشی در مناطق محروم کرد.

وی در ادامه  توزیع بسته‌های معیشتی و پروتئینی، اهدا جهیزیه به زوج‌های نیازمند، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و ... را از دیگر فعالیت‌های این ستاد اعلام کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری گروه‌های جهادی فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای دستگیری از نیازمندان و گره گشایی در بخش‌های مختلف را دارند که امیدواریم بتوانیم با همت و مشارکت خیرین گامی موثر برای نیازمندان برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز