خبرگزاری کار ایران

جابجایی بیش از 380 هزار نفر مسافر در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۶۰

رئیس اداره حمل ونقل ومسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی بیش از 380 هزار نفر مسافر در فصل بهار خبر داد.

به گزارش ایلنا، فتح اله پورصالحی در بازدید از شرکت های مسافری شهرستان خلخال با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب 69 هزار و 75 سفر انجام شده افزود:این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه از این میزان مسافر 184 هزار و0 15 نفر توسط وسیله نقلیه اتوبوس،32 هزار و 112 نفر با مینی بوس و 164 هزار و 215 نفر نیز به وسیله سواری جابجا شده اند تصریح کرد: 2 هزار و 240 راننده در حوزه مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره حمل ونقل ومسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اظهار کرد:شهرستان های اردبیل با 212 هزار و 84 نفر،مشگین شهر با 62 هزار و 899 و خلخال نیز با 36 هزار و 236 نفرمسافربیشترین جابجایی را در سه ماهه گذشته داشته اند.

پورصالحی فعالیت هزار و 231 ناوگان مسافری را دراستان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:57 شرکت مسافربری در استان در حال فعالیت هستند.

وی از فعالیت 7 پایانه مسافری در استان اردبیل برای خدمت رسانی به مردم و مسافران خبردادو خاطرنشان کرد:مردم می توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان مسافری را به سامانه 141 مدیریت راههای استان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

رئیس اداره حمل و نقل و مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست قبل از سفر از طریق سامانه 141 از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها باخبر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز