خبرگزاری کار ایران

شهردار خبر داد؛

کاهش 60 درصدی ساخت و سازهای غیرقانونی در شهمیرزاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۲۰

شهردار شهمیرزاد از کاهش 60 درصدی ساخت و سازهای غیر قانونی در ۸ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، شعیب رضایی شهردار در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری شهمیرزاد، گفت: جشنواره فرهنگی در راستای تکالیف شهرداری ها مبنی بر اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی به مدت ۱۲ شب از ۱۶ تا ۲۷ تیر در پارک پردیس شهمیرزاد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با کمک کمیسیون و موسسات فرهنگی شهر به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر تدارک دیده شده است، اظهار کرد: در ۵۰ غرفه نمایشگاهی جشنواره، غرفه های صنایع دستی، محصولات غذایی و عفاف و حجاب برپا و با ویژه برنامه های دورهمی هنرمندان، اجرای موسیقی اقوام و نواحی، گالری هنر، تئاتر خیابانی، موسیقی زنده و اجراهای صحنه ای به مدت ۱۲ شب و در اعیاد غدیر و قربان از ساعت ۱۸ تا ۲۳ برگزار می شود.

رضایی با اشاره به اینکه شهمیرزاد در حوزه زیر ساخت ها مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: شهرداری با تمرکز بر حوزه عمرانی، سالجاری را با نام توسعه عمرانی نامگذاری کرده است و ۶۰ درصد از ۶۷۰ میلیارد ریال بودجه سالجاری را به حوزه عمرانی تخصیص داده است.

شهردار شهمیرزاد با اشاره به ابلاغ اخیر طرح جامع شهمیرزاد، گفت: از امروز همه اقدامات انجام شده بر اساس این طرح خواهد بود.

وی با اشاره به برخی پروژه های عمرانی سالجاری همچون پروژه امامزاده یحیی، بلوار آیت الله مومنی، احداث زمین فوتبال، ایجاد راه دسترسی و فضا سازی شیر قلعه، پیگیری مسکن ملی و.. گفت: عملیات عمرانی برخی از پروژه ها در حال پیگیری است و برخی دیگر به زودی به بهره برداری می رسد.

رضایی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر قانونی در ۸ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۶۰ درصد کاهش داشته است، افزود: در جهت حفظ و ترمیم  معماری بناهای سنتی توافقاتی با مالکان در زمینه صدور پروانه تعمیرات انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز