خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس:

مشکلات منابع مالی و ارزی پتروشیمی دهدشت بزودی برطرف می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۷۸

رئیس مجلس تاکید کرد که مشکلات تامین منابع مالی و ارزی پتروشیمی دهدشت بزودی و در آینده نه چندان دور برطرف و تامین اعتبار می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج،  محمد باقر قالیباف در  بازدید از پتروشیمی دهدشت طی نشستی در محل این کارخانه، اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده، مشکلات منابع مالی و ارزی پتروشیمی دهدشت با برنامه ریزی های انجام شده بزودی برطرف و تامین اعتبار خواهد شد.

 وی با تاکید براینکه مشکلات تامین منابع مالی این پروژه به جد پیگیری خواهد شد، ادامه داد: مُشکلات برق این پروژه هم با برنامه ریزی از سوی وزارت نیرو بصورت پایدار تامین می شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم در این نشست، ارزش سرمایه گذاری پتروشیمی دهدشت را  ۱۲۲ میلیون دلار عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

حسن نشان زاده گفت: پیش بینی می شود این طرح در سال ۱۴۰۳ راه اندازی و تولید تجاری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، در پروژه پتروشیمی دهدشت که یکی از زنجیره‌های با ارزش هلدینگ خلیج فارس است 500 نفر مشغول به کار هستند که ۷۰ درصد آنها را نیروهای بومی تشکیل می‌دهند.

عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت در سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار در دشت کلاچوی دهدشت شروع و با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن مواد پتروشیمی و اشتغالزایی ۲۴۰ نفر قرار بود پس از یک هزار روز به بهره برداری برسد.

کارخانه پتروشیمی دهدشت در دشت چهار هزار و ۵۰۰ هکتاری «کلاچو» در پنج کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز