خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صمت؛

دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۹۶۲

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان سفر یک روزه به استان سمنان با حضور در شهرک‌های صنعتی سمنان واحدهای صنعتی "روشنا آب آوش" و " در بافت سمنان" را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، عصر امروز 13 تیرماه با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت دو واحد تولیدی "روشنا آب آوش" و " در بافت سمنان" را افتتاح شد.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی سمنان دارای ۱۰۱۷ هکتار مساحت است که ۲۹۰ هکتار آن فاز عملیاتی و ۱۷۸ هکتار آن زمین صنعتی است.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: این منطقه ویژه اقتصادی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است و ۵ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۲۴ هکتار در آن منعقد شد.

وی بیان کرد: واحد صنعتی " در بافت سمنان " که با سرمایه ‌گذاری بیش از ۲۳۹ میلیارد ریال  در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیربنا ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی سمنان احداث و در تیرماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید و ظرفیت تولید یک هزار و ۱۵۰ تن انواع پارچه و کالاهای کش‌باف و قلاب‌باف در سال را دارد و برای ۳۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

رسولیان اظهار کرد: واحد صنعتی " روشنا آب آوش " که با سرمایه ‌گذاری حدود ۹۴ میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنا ۸۵۰ مترمربع در شهرک صنعتی سمنان احداث و در تیرماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید ۱۱ هزار و ۲۰۰ تن پلی‌آلومینیوم کلراید در سال را دارد و برای ۳۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی سمنان دارای  ۲۰۳۶ هکتار مساحت است که ۱۵۳۳ هکتار آن فاز عملیاتی و ۹۵۲ هکتار آن زمین صنعتی است.

معاون وزیر صمت بیان کرد: این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است و ۹۵۲ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۸۹۱ هکتار در آن منعقد شد.

وی اضافه کرد : 479 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۴۵۶۵۶ میلیارد ریال برای ۱۴۰۳۱ نفر فرصت شغلی فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز