خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های فارس:

نسخه قدیمی برنامه های فرهنگی پاسخگوی نیاز امروز دانشجو نیست/ ذهن دانشجویان نسل جدید پر از شبهات پاسخ داده نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۸۶۲

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های فارس با اعلام اینکه ذهن دانشجویان نسل جدید پر از شبهات پاسخ داده نشده است گفت: امروزه نمی توان با تجویز نسخه های قدیمی برنامه های فرهنگی؛ ذهن دانشجو را خلاق کرده و یا پاسخگوی شبهات آنان باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های فارس حجت الا سلام حمید مقامی در حاشیه برنامه ریزی طرح  های فرهنگی  استان ونشست هفتگی با معاونان نهاد بر اجرای برنامه های متفاوت فرهنگی ویژه دانشگاهیان استان فارس تاکید کرد واظهار داشت: طرح  های فرهنگی  باید ویژه فعالان فرهنگی، تشکل های دانشجویی و مردمی در در قالب نشست های آموزشی و تبدیل ایده به عمل برگزار شود تابتوانیم بخشی از شبهات دانشجویان را پاسخ دهیم.

وی اعتقاد دارد که جامعه امروز دانشگاه نتوانسته از تمام ظرفیت های دانشجویی در موارد علمی فرهنگی واجتماعی استفاده کند این در حالی است  که دفاتر نهاد در دانشگاه های فارس ماموریت دارند با شناسایی و جذب دانشجویان توانمند، ماموریت نهاد که همان ارتقا بینش سیاسی و فرهنگی است را عملیاتی کنند.

مسئول دفترنهاد رهبری در دانشگاه های فارس با انتقاد بر اینکه در شرایط فعلی که دانشجویان  امروزنسل جوان خلاق وتوانمند تر از گذشته هستند برگزاری کلاس آموزشی ساده ترین راه حل ممکن می باشد گفت:نسل جوان امروز نیاز دارند مسئولان اجرایی دانشگاه ها برنامه های متفاوتی برگزار کنند تا زمینه جذب آنان  برای اقدامات فرهنگی وسیاسی مهیا شود .

حجت الاسلام مقامی اجرای طرح‌های فرهنگی وریداد محور در مجموعه نهاد  را به عنوان یکی از طرح های فرهنگی برای جامعه دانشگاهی اعلام کرد وگفت: قرار است این دسته از طرح ها به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های فارس برای جامعه دانشگاهی برگزار شود تا زمینه ای فراهم شود فضای پر شور گذشته دانشگاه ها را دوباره احیا کنیم.

وی با یادآوری اینکه اقدامی خلاقانه خواهد بود که در جامعه اثر گذار باشد که مسئولان دانشگاه و دفاتر نهاد به دنبال آن باید به این مهم توجه کافی داشته باشند تا از برنامه های تکراری پرهیز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز