خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی فرمانداری لامرد خبر داد؛

ارسال تیم ارزیاب و ۵ هزار بطری آب معدنی از لامرد به مناطق زلزله زده بندر لنگه هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۰۸۸

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری لامرد از ارسال ۵ هزار بطری آب معدنی و ۲ تیم ارزیاب امدادی جهت برآورد نیازها و اسکان اضطراری به مناطق زلزله زده شهرستان بندر لنگه خبرداد.

احمد خضری با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در لامرد گفت : در صبح روز گذشته (یازدهم تیر) پس از موافقت و هماهنگی با ستاد بحران استان فارس، گروه امدادی ارزیاب و اسکان اضطراری هلال احمر شهرستان لامرد شامل هشت نفر در قالب دو تیم به مناطق زلزله زده بندر لنگه اعزام شدند.

وی افزود: پس از اعلام نیاز مناطق زلزله زده به آب در فصل گرما، ۵ هزار بطری آب معدنی با هماهنگی ستاد بحران، توسط شرکت سالکو تهیه و به این مناطق ارسال شد.

خضری  اضافه کرد: در صورتی که مناطق زلزله‌ زده نیازهای دیگری داشته باشند، آمادگی لازم داریم تا در اسرع وقت امکانات لازم را برای آن مناطق بفرستیم.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر ساعت ۲ بامداد حوالی بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند. در پی وقوع این زمین لرزه که شنبه ۱۱ تیرماه، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در حوالی بندر خمیر به وقوع پیوست نیز  ۵ نفر کشته و ۴۴ زخمی برجای گذاشته است.

 

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز