خبرگزاری کار ایران

نخستین استودیو مجازی فرهنگی-هنری در لامرد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۶۰۱

با هدف پوشش برنامه های فرهنگی-هنری لامرد، استودیوی صدا و تصویر مجازی با تمام تجهیزات به روز دنیا در شرکت کاکایی فیلم لامرد تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد لامرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «ابوذر کریمی» مدیر شرکت کاکایی فیلم در آیین راه اندازی این استودیو اظهار کرد: این استودیو با هدف ضبط و پخش زنده مراسم‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وهنری، تولید آثار فاخر در حوزه مقاومت، ایثار، شهادت، صدابرداری خوانندگان شهرستان، تولید محتوای برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی حوزه هنر راه‌اندازی شده است. 

 این مدیر ضمن قدردانی از همکاری‌های رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد لامرد در راه اندازی این استودیو مجازی، ادامه داد: شروع به کار نخستین استودیو فضای مجازی در شهرستان لامرد می‌تواند در راستای جلب مشارکت و هم افزایی هنرمندان برای تولید آثار فاخر هنری نقش موثری ایفا کند. 

استودیوی مجازی یک استودیو تلویزیونی است که امکان ترکیب تصاویر افراد و یا دیگر اشیای حقیقی درون استودیو با محیط مجازی ساخته شده توسط کامپیوتر به صورت بلادرنگ و با در نظر گرفتن ویژگی‌های واقعیت مجازی فراهم می‌آورد. در این گونه برنامه‌ها از مجری و یا دیگر اشیای حقیقی عمدتاً در یک استودیوی یک دست پرده آبی یا سبز تصویربرداری می‌شود.

در این آیین افتتاح،  عبدالحسین واعظ زاده کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد لامرد، محمود درخشان کارشناس و مسئول انجمن موسیقی شهرستان و جمعی ازفعالان حوزه فرهنگ و هنر  حضور داشتند.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز