خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

213 واحد صنفی قزوین پلمب و تعطیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۶۳۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی، مصوب شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، تعداد ۲۱۳ واحد صنفی به دلیل تخلف و استنکاف از اجرای حکم پلمب و تعطیل شدند.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور با اشاره به اقدامات جدید در مقابله با متخلفان واحدهای صنفی گفت: تعزیرات حکومتی استان از ۲۵ خرداد تا ۸ تیرماه جاری با گشت‌های مشترک به صورت مضاعف بر عملکرد واحدهای صنفی در سطح استان نظارت کرده و در این مدت تعداد ۱۴۲ واحد صنفی متخلف در قزوین، تاکستان، بوئین زهرا، البرز و آبیک را پلمب و جزای نقدی کرده و ۷۱ واحد صنفی استنکاف کننده از اجرای حکم را تعطیل و نسبت به نصب پلاکارد برای آن‌ها اقدام کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: بیشترین واحدهای متخلف پلمب شده مربوط به نانوایی، خواربار، پروتئینی و مهمترین واحدهای تعطیل شده شامل بنکداری، فروش مرغ،  تخم مرغ و برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است و در رویکرد جدید با توجه به انتظار مردم در برخورد عملی و موثر با سوء استفاده کنندگان از شرایط جامعه، این طرح به صورت مستمر تا رسیدن به وضعیت پایدار بر بازار در سطح استان اجرا، با متخلفان و عوامل بی ثباتی بازار نظیر احتکار، گران فروشی و اختفای کالای مورد نیاز مردم برخورد قاطعی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز