خبرگزاری کار ایران

تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۳۴۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا احمدی منش در تشریح این خبر، بیان کرد: پس از اعلام گزارشات مردمی مبنی بر وقوع یک فقره جرم حیوان آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، بلافاصله دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ضمن ورود به موضوع، دستور شناسایی و دستگیری فرد خاطی را صادر کرد.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس فتای استان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، فرد متخلف را شناسایی و احضار کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان عنوان کرد: متهم پس از حضور در مقرر انتظامی و مواجهه با دلایل و مستندات پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی و ابراز پشیمانی، هدف خود را کسب شهرت و جذب مخاطب در فضای مجازی عنوان کرد.

احمدی منش اضافه کرد: برای متهم مذکور، علاوه بر صدور قرار تامین کیفری، پرونده قضایی تشکیل شده است و رسیدگی به این موضوع در شعبه دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ادامه دارد که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین به مردم اطمینان داد: ارتکاب هر نوع حیوان آزاری و انتشار تصاویری از این دست که موجبات جریحه دار شدن احساسات و عواطف عمومی را فراهم ساخته و امنیت روانی جامعه را تهدید می‌نماید، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز