خبرگزاری کار ایران

جزئیات برنامه گرامیداشت شهدای ایرباس مسافربری برفراز خلیج فارس اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۴۹

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به تاکید ویژه استاندار استان، برنامه های گرامیداشت سالروز هدف گرفتن هواپیمای مسافربری برفراز خلیج فارس که منجر به شهادت ۲۹۰ نفر انسان بی گناه شد متفاوت و با شکوه تر از سالهای قبل برگزار شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احسان کامرانی در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان با محوریت برنامه ریزی برای بزرگداشت دوازدهم تیرماه سالروز هدف گرفتن هواپیمای مسافربری برفراز خلیج فارس توسط ناو آمریکایی، با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه بهشتی و ۷۲ تن از یارانش با اشاره اقدام منافقین برای ترور مقام معظم رهبری در ششم تیرماه سال ۶۰، عنوان کرد: با عنایت خداوند تبارک و تعالی اقدام کور منافقین در ترور مقام معظم رهبری نافرجام ماند تا ایشان سکاندار انقلاب بعد از امام راحل (ره) باشد.

وی افزود: هفتم تیرماه سالروز انفجار بمب در محل حزب جمهوری اسلامی ایران توسط منافقین بود که به شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و هفتاد دو تن از یارانش منتهی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: در هشتم تیرماه حادثه دلخراش استفاده از بمب های شیمیایی علیه مردم بی دفاع کشور توسط رژیم بعث عراق با حمایت غرب به ویژه آمریکا به وقوع پیوست.

کامرانی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، افزود: در دوازدهم تیرماه سال ۶۷شاهد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایرباس به مقصد دبی توسط ناو آمریکایی بر فراز خلیج فارس بودیم که منجر به شهادت ۲۹۰ نفر انسان بی گناه  منجمله ۶۶ کودک شد که در هفته حقوق بشر آمریکایی ضروری است این جنایات در سطح ملی و بین المللی بازگو و تبیین شود.

وی گفت: حقوق بشر برای غرب اهرمی برای سرپوش گذاشتن به جنایات خود و فشار آوردن به کشورهای مستقل است و غرب از موضوع حقوق بشر استفاده ابزاری می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به تاکید استاندار استان مبنی بر برگزاری متفاوت برنامه های گرامیداشت سانحه هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس، خاطرنشان کرد: برنامه های گرامیداشت سالروز هدف قرار گرفتن پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر که منجر به شهادت مظلومانه ۲۹۰ نفر مسافر بی گناه آن شد برای  انعکاس جنایات ضد بشری آمریکا به صورت ویژه پیگیری و دنبال شود و برنامه های امسال با سالهای گذشته متفاوت باشد.

کامرانی، تصریح کرد: از همه ظرفیت های رسانه ای و هنری برای انعکاس جنایت  آمریکا بر علیه بشریت و ملت بزرگ ایران در سطح ملی و بین المللی بهره گرفته شود.

وی در همین خصوص، گفت: آشنایی نسل جوان کشور با جنایت های ضد بشری آمریکا و ایادی آنها بسیار ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: نخبگان، صاحبان قلم و ائمه جمعه جنایات آمریکا را علیه ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون تبیین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز