خبرگزاری کار ایران

طرح هوشمند سازی نانوایی ها به آذربایجان غربی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۳۴۰

پس از گذشت دوماه از مردمی سازی یارانه ها طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان به آذربایجان غربی رسید.

به گزارش ایلنا، طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان به آذربایجان غربی  رسید؛ در قالب این طرح قرار است تمامی نانوایی‌ها به دستگاه‌های کارت‌خوان مخصوص مجهز شوند. به این شکل که مردم بعد از خرید نان کارت می‌کشند و پول نان یارانه‌ای را پرداخت می‌کنند و از آن‌جا که نانوایی آرد را به قیمت آزاد خریده است، دولت مابه‌التفاوت مبلغ نان یارانه‌ای تا قیمت اصلی نان را به حساب نانوایی واریز می‌کند.

در همین راستا، نادر رحیمی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی هدف از نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی ها را شفاف‌سازی عرضه نان در نانوایی های سطح استان عنوان کرد.

نصب کارت خوان هوشمند در ۱۰۰۰ نانوایی شهرستان ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: از یک هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی فعال در ارومیه بیش از یک هزار واحد به کارتخوان مخصوص مجهز شده اند.

غلامحسین عماری با بیان اینکه هوشمندسازی یارانه نان همزمان با سراسر کشور در شهرستان ارومیه اجرا خواهد شد افزود: فعلاً هیچ اجباری برای استفاده از کارتخوان های جدید نصب شده در نانوایی ها وجود ندارد.

عماری افزود: نصب کارتخوان هوشمند در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها صورت گرفته و پس از تجهیز تمامی نانوایی ها به این دستگاه ها استفاده از آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار ارومیه با تکذیب افزایش قیمت نان در ارومیه گفت: طبق اعلام مسئولان ارشد کشوری تا پایان سال جاری هیچ نوع افزایش قیمتی در حوزه نان صورت نخواهد گرفت.

وی به واحدهای نانوایی که خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نان کرده‌اند هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده با این نانوایی ها برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز