خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت کارتن البرز:

طرح‌های نوآورانه تولید واحدهای صنعتی را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۹۱

مدیرعامل شرکت کارتن البرز گفت: یکی از مواردی که در سال جاری موفق به انجام آن شدیم کاهش ضایعات تا 6 برابر و کاهش هزینه‌های تولید بود که با استفاده از طرح‌های نوآورانه محقق شد و با استفاده از کسب رضایت کارگران و طرح‌های نوآورانه می‌توان تولید را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیرمحمد آل یمین در بازدید معاون سازمان صنایع کوچک و رئیس سازمان صمت استان از واحد تولیدی کارتن البرز گفت: در حال حاضر در این واحد تولیدی خط‌های تولید کارتن، منگنه، چاپ و تبدیل فعال است و حدود 100 نوع کارتن تولید می‌شود که در صنایع دارویی، غذایی، لوازم خانگی، پتروشیمی، الکترونیک، خودروسازی و لوازم آرایشی به کار می‌رود.

مدیرعامل شرکت کارتن البرز عنوان کرد: در گذشته حدود 600 کارگر در این واحد تولیدی مشغول به کار بودند اما با توجه به مشکلات موجود، از سال 93 تا 97 مجبور به تعطیلی کارخانه شدیم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در کنار مشکل نقدینگی و افزایش قیمت مواد اولیه، سوء مدیریت هم در تعطیلی این واحد نقش داشت، وقتی در سال 97 مدیریت تغییر پیدا کرد، توانستیم به چرخه تولید بازگردیم.

شکستن رکورد تولید مقوا

این فعال اقتصادی بیان کرد: از سال گذشته با برنامه‌هایی که انجام دادیم توانستیم میزان تولید روزانه را به 5 هزار تن در هر روز افزایش دهیم، همچنین رکورد تولید مقوا با تولید 2 هزار و 500 تن انواع کارتن شکسته شد که با توجه به ظرفیتی که داریم این میزان با حمایت مسئولان  و تامین به موقع سرمایه در گردش قابل افزایش است.

طرح‌های نوآورانه تولید واحدهای صنعتی را افزایش می‌دهد

وی ادامه داد: سرمایه در گردش مورد نیاز برای تامین مواد اولیه 16 میلیارد تومان و تسهیلات مورد نیاز برای نوسازی سیستم‌ها هم 5 میلیارد تومان است و با تامین این میزان اعتبار ظرفیت تولید تا 3 هزار تن فراهم است و برای 40 نفر هم اشتغالزایی خواهد شد.

آل یمین بیان کرد: تثبیت تولید سالانه 2 هزار و 500 تن و بازسازی تجهیزات در برنامه‌های طرح توسعه مدنظر ما قرار دارد.  

افزایش تولید با داشتن دستگاه‌های مدرن

مدیرعامل شرکت کارتن البرز با اشاره به عوامل موفقیت این واحد تولیدی گفت: سرعت عمل در تولید و کیفیت محصولات، تحویل به موقع کالا و داشتن دستگاه‌های ورق سازی خوب و نمونه در سطح کشور از جمله مواردی است که به تولید ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد: درصوت پرداخت تسهیلات این امکان وجود دارد که میزان اشتغال برای افراد از 40 نفر به 150 نفر افزایش پیدا کند و انتظار داریم در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زمینه پرداخت 50 میلیارد تومان تسهیلات به این واحد تولیدی فراهم شود تا بتوانیم اهداف یاد شده را محقق کنیم.

شرکت کارتن البرز واقع در شهر صنعتی البرز که از سال 52 به ثبت رسیده و زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی(شستا) است.

این مجموعه تولیدی در 12 هکتار زمین و با دو سوله نگهداری مواد اولیه و یک سوله برای محصولات در زمینه تولید انواع کارتن‌های مقوایی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز