خبرگزاری کار ایران

آزادی ۱۰ نفر زندانی غیر‌عمد کاشانی توسط حاجی صفی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۵۰

احسان حاجی صفی کاپیتان با اخلاق تیم ملی کشور با حضور در ستاد دیه زادگاه خود، کاشان با پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال زمینه آزادسازی ۱۰ زندانی غیرعمد مالی را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، علی راحمی مدیر نمایندگی ستاد دیه شهرستان کاشان با بیان اینکه فوتبالیست با اخلاق کشورمان روزگذشته و همزمان با هفته بزرگداشت قوه قضاییه بدون هماهنگی قبلی و به شکل کاملا سرزده در دفتر ستاد حاضر شدند گفت:وی متقاضی دریافت لیستی از زندانیان غیر عمد جهت پرداخت بدهی آنها شد.

وی افزود:حاج صفی پس از بررسی شرایط زندانیان با ارائه  یک قطعه چک به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۱۰ نفر از زندانیان‌را فراهم کرد.

راحمی  در خصوص اقدام  خداپسندانه ملی پوش کشورمان‌ اظهار داشت: احسان حاج صفی هیچ تمایلی نداشتند که  این موضوع رسانه‌ای شود، اما ستاد دیه کاشان‌ برای فرهنگ سازی و ایجاد روحیه کمک به همنوعان، کار بزرگ و خیر ایشان‌ را  اطلاع رسانی کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه کاشان با بیان اینکه از تیرماه سال گذشته تا کنون با همکاری و همیاری مردم خوب کاشان ۱۶۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شده اند خاطرنشان کرد:امیدواریم سایر ورزشکاران و هنرمندان کاشانی هم با الگو گرفتن از احسان حاج صفی برای آزادی زندانیان در بند پیش قدم شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز