خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردها و محصولات دانش بنیان در حوزه پدافند شیمیایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۶۷

اولین نمایشگاه دستاوردها و محصولات دانش بنیان در حوزه پدافند شیمیایی در تهران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، کامبیز طاهری مدیرعامل شرکت مشاور پدافند غیرعامل کشور و مجری این نمایشگاه در خصوص این نمایشگاه گفت: مفتخریم که با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور و قرارگاه پدافند شیمیایی  اولین نمایشگاه تخصصی دستاوردها و‌ محصولات دانش بنیان در‌ حوزه پدافند شیمیایی را افتتاح کردیم.

وی با اشاره به اینکه شعار نمایشگاه"پدافند شیمیایی، فراگیر و دانش بنیان" است، ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده تا محصولات تولید ملی و دانش بنیان ایران در حوزه پدافند شیمیایی با عرضه خود شرکت ها صورت گیرد تا به ارتقای سطح کیفی این محصولات نیز افزوده شود.

طاهری با بیان اهمیت جایگاه توجه به موضوع پدافند غیرعامل و پدافند شیمیایی اظهارداشت: این نمایشگاه در تاریخ ۷ و ۸ تیرماه سال جاری در محل موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس تهران در حال برگزاری است. 

وی گفت: ایجاد مصونیت و کاهش آسیب پذیری، پیشگیری و آمادگی در برابر تهدیدات، کشف و شناسایی، امداد و نجات، درمان، رفع آلودگی و... نیازمند استفاده از روشهای علمی بر پایه دانش بومی روز می باشد که از اهداف پدافند شیمیایی است.

مجری نمایشگاه دستاوردها و محصولات دانش بنیان در حوزه پدافند شیمیایی در پایان گفت: امیدواریم در سالی که بنام “تولید ، دانش بنیان ،اشتغال افرین “ نامگذاری شده است با معرفی محصولات و‌ خدمات دانش محور حوزه پدافند شیمیایی بتوانیم گامی بلند در اعتلای ایرانی پایدار برداریم.

اولین نمایشگاه دستاوردها و محصولات دانش بنیان در حوزه پدافند شیمیایی در تاریخ ۷ و ۸ تیرماه ۱۴۰۱ با همکاری قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور و شرکت توسعه سرزمین پارس به عنوان شرکت مشاور سازمان پدافندغیرعامل کشور در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز