خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد:

حمله حیوان درنده به 2 نفر از اهالی روستای اندبیل در خلخال

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۲۵۳

فرماندار شهرستان خلخال در استان اردبیل گفت: حمله حیوانی شبیه گرگ دو نفر از اهالی روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایلنا، سید جواد یحیی زاده فرماندار خلخال گفت: حمله حیوانی شبیه گرگ دو نفر از اهالی روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال را راهی بیمارستان کرد.

وی افزود: حوالی ساعت ۱۳ ظهر دیروز یک کودک 4 ساله و همچنین یک خانم جوان در دو زمان و در دو محل جداگانه در روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال مورد هجوم و حمله حیوان درنده ای  شبیه گرگ قرار گرفته و از نواحی مختلف بدن دچار مجروحیت و مصدومیت شده اند.

این مسئول ادامه داد: مصدوم اول دختر ۴ ساله اهل روستای اندبیل از ناحیه سر، دو دست و ساعد مورد حمله حیوان درنده قرار گرفته بود که عمل جراحی بر روی سر این مصدوم انجام شد.

یحیی زاده بیان کرد: مصدوم دوم هم که زن جوانی اهل همین روستا است، از ناحیه دو دست مورد گاز گرفتگی قرار گرفته که بلافاصله پانسمان و شستشوی محل گاز گرفتگی و همچنین اقدامات مربوط به پیشگیری از ابتلای افراد مصدوم به بیماری هاری صورت گرفت.

فرماندار خلخال تصریح کرد: اهالی روستای اندبیل تا زمان شناسایی این گرگ و یا حیوان شبیه گرگ توسط مامورین حفاظت محیط زیست خلخال مراقبت بیشتری از خود و خانواده خود داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز