خبرگزاری کار ایران

آمادگی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای ایجاد شهرک صنعتی بزرگ‌مقیاس در بوکان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۱۵۲

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی گفت : سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای ایجاد شهرک صنعتی بزرگ‌مقیاس در شهرستان بوکان آمادگی لازم را دارد.

به گزارش ایلنا ، در جلسه شورای اداری بوکان که با حضور رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، استاندار آذربایجان غربی، نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی و روسای دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید؛فتحعلی محمدزاده خواهان تخصیص و واگذاری اراضی ملی به مساحت های بالا برای شهرک ها و نواحی صنعتی شد. 

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیان این موضوع افزود : شهرک صنعتی بوکان با تعداد ۱۴۵ قرارداد منعقده دارای ۹۸ واحد به بهره برداری رسیده و دارای ۷۶ واحد تولیدی فعال است .

محمدزاده ادامه داد : ایجاد ۲ناحیه صنعتی جدید و توسعه ۲۵ هکتاری شهرک صنعتی موجود در دستور کار شرکت استانی قرار داشته که می بایست اولویت واگذاری اراضی ملی به شهرکها و نواحی صنعتی باشد.

 وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین زمین از اراضی ملی توانایی احداث شهرک صنعتی ۲۰۰ و ۳۰۰هکتاری در منطقه را دارا هستیم.

شناسایی ۲ محل جدید برای ایجاد ناحیه صنعتی در شهرستان بوکان

در ادامه این جلسه،حسن حاتمی ، مدیر عامل شهرک های صنعتی آذربایجان غربی، از شناسایی ۲ مکان حاجی آباد و داشبند جهت ایجاد ناحیه صنعتی خبرداد و افزود: علی‎رغم تحریم ‎ها و مشکلات موجود شاهد افزایش سرمایه گذاری‎ ها در استان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد قرارگیری این استان در لیست مراکز صنعتی کشور هستیم گفت:در همین راستا، توسعه زمین صنعتی در بوکان نیز در راستای رونق صنعت و سرمایه‎گذاری می بایست در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز