خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آبیک:

سازمان‌های مردم نهاد در حل مشکلات جوانان نقش اساسی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۱۲۴

معاون سیاسی فرماندار شهرستان آبیک گفت: سمن‌های جوانان یکی از ظرفیت‌هایی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان در پیشبرد اهداف و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و همچنین حل مشکلات حوزه جوانان بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالفضل سلطانشاهی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: برای پیشگیری از معضلات اجتماعی لازم است در درجه اول فضای سالم و فرهنگی در محلات مختلف شهری و روستایی ایجاد شود، در حال حاضر امکاناتی که بتوان با استفاده از آن اوقات فراغت را پر کرد در این شهرستان ضعیف است.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: لازم است مدیریت شهری با همکاری اداره ورزش و جوانان نسبت به فراهم کردن امکانات تفریحی و ورزشی اقدام کنند و عملکرد مدیران در حوزه اقدامات فرهنگی و اجتماعی رصد خواهد شد.

وی عنوان کرد: با استفاده از ترویج ورزش می‌توان سطح رضایتمندی و رسیدن به زندگی مطلوب‌تر را برای افراد جامعه فراهم کرد، چرا که ورزش نشاط را به همراه دارد.

این مسئول ادامه داد: با اقدامات پیشگیرانه و فراهم کردن فضای مناسب و  امکانات برای پرکردن اوقات فراغت و در کنار آگاه سازی افراد جامعه می‌توان میزان آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه را کاهش داد.

وی عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن روز ازدواج لازم است  دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خحود در این حوزه را اعلام کنند، البته برنامه‌ها نباید صرفا نمادین باشد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین هم در این نشست گفت: علی رغم نقش موثر ستاد ساماندهی امور جوانان این نهاد در سال‌های اخیر مورد توجه لازم قرار نگرفته است.

امیر اسلامی صدر ادامه داد: لازم است برای رسیدن به اهداف و حل مشکلات جوانان از ظرفیت سمن‌ها استفاده کرد و در طول سال برنامه‌های مختلفی را دنبال کرد و نباید اقدامات مرتبط با جوانان به هفته جوان محدود شود.

وی عنوان کرد: همکاری نهادها و ادارات مختلف برای اجرای مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در راستای تامین مسکن و وام ازدواج و تسهیلات مختلف و اشتغال اقدامات اجرایی داشته باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز