خبرگزاری کار ایران

فرماندار خواف مطرح کرد؛

وجود ۲۶ هزار نیروی کارگر در خواف/هفته کارگر فرصتی برای بیان مشکلات کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۹۳

فرماندار شهرستان خواف گفت: هفته کارگر بهترین فرصت برای بیان مشکلات از زبان نمایندگان تشکل های کارگری است.

 به گزارش ایلنا؛ ستاد گرامیداشت هفته کارگر شهرستان خواف به ریاست فرماندار و با حضور اعضای ستاد و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی در محل فرمانداری شهرستان خواف برگزار شد. 

فرماندار شهرستان خواف در این جلسه گفت: هفته کارگر که همه‌ ساله از ۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت ماه در راستای ارج نهادن به مقام شامخ کارگران برگزار می‌شود، باید در شان نام و مقام و منزلت واقعی کارگران باشد.

مهدی عباسپور با بیان اینکه شهرستان خواف کلکسیونی از کار و فعالیت در حوزه های مختلف است افزود: متاسفانه علی رغم همه توسعه یافتگی در خواف، هنوز زیر ساخت ها در خور نیاز شهرستان فراهم نشده است.

عباسپور از وجود ۲۶ هزار نیروی کارگر در شهرستان خبر داد و گفت: ۲۹ تشکل فعال کارگری و کارفرمایی  مشکلات و مسائل کارگران را رصد و پیگیری می کنند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان از رسیدگی به ۹۰پرونده اختلافات حقوقی و مزایای کارگران خبر داد و گفت: سال گذشته ۹۲ نفر از مقرری بیمه کارگری بهره مند شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به لزوم آموزش هر چه بیشتر کارگران در حوزه های فنی و تخصصی، ۱۵۰۰۰ نفر ساعت تحت آموزش های ایمنی و روابط کار قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز