خبرگزاری کار ایران

نسبت به سال گذشته اتفاق افتاد؛

افزایش 7 درصدی مرگ های غیر طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد/ ارجاع 183 جسد به پزشکی قانونی در سه ماهه اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۹۷۹

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از ارجاع 183 جسد به ادارات پزشکی قانونی در این استان طی سه ماهه امسال خبرداد و اظهارداشت: متاسفانه مرگ های غیرطبیعی در این استان روند افزایشی و نگران کننده دارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، کامروز امینی در نشست خبری با اشاره به آمارهای مرگ و میرها ، تصادفات جاده ای و فوتی‌های گازگرفتگی، اظهارداشت: 183 جسد به به ادارات پزشکی قانونی استان در سه ماهه اخیر ارجاع شده‌ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 5/17 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه اجسادی که به پزشکی قانونی ارجاع می‌شوند مواردی بوده که فوت مشکوک هستند، یادآورشد: از این تعداد اجساد، 153 مورد مرگ غیرطبیعی داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 7/1 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فوتی‌های ناشی از تصادفات در سه ماهه نخست امسال، 67 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 11/7 درصد افزایش داشته است.

امینی، از کاهش 15 درصدی پرونده های نزاع به تعدد هزار و231 پرونده خبرداد و خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول امسال شاهد کاهش 13 درصدی حوادث ناشی از کار هم هستیم.

وی تعداد فوتی‌های ناشی از گازگرفتگی تا پایان خردادماه سال‌جاری را 2 مورد ذکر و یادآور شد: در مدت مشابه سال قبل، هیچ فوتی ناشی از گازگرفتگی نداشته‌ ایم.

امینی گفت: در سه ماهه نخست امسال، پنج مورد غرق‌شدگی و یک مورد فوتی ناشی از حوادث کار در استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 12 مورد فوتی ناشی از سوءمصرف مواد مخدر در سال‌جاری داشته‌ایم که نسبت به سال قبل پنج مورد کاهش داشته است.

امینی افزود: از این تعداد هفت نفر مرد و پنج نفر زن بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز