خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:

۱۵ روستای علی آباد کتول دچار تنش آبی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۰۰

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: ۱۵ روستای علی آباد کتول دچار تنش آبی هستند و آب منطقه ای و مسئولان باید هر چه زودتر اقداماتی انجام دهند تا زندگی برای مردم بیش از این دشوار نشود.

به گزارش ایلنای گلستان، رحمت الله نوروزی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه زیر ساخت های تامین آب شرب در استان، اعتبارات خوبی در بودجه ۱۴۰۱ درنظر گرفته شده است که لازم است هر چه زودتر مسئولان اقدمات عملی را در رفع مشکلات انجام دهند.

وی ادامه داد: در بخش مرکزی علی آباد کتول و فندرسک مشکل تنش آبی داریم. تازه تابستان شروع شده و نیاز است برای رفع کمبود آب سرعت کار افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: ۶۳۰ میلیارد تومان برای تنش آبی استان اعتبار درنظر گرفته شده که تا کنون ۳۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص داده شده است وامیدواریم اعتبار باقی مانده هر چه زودتر اختصاص یابد و مشکلات استان کمترشود.

نوروزی تصریح کرد: بخشی از آب شهرگرگان از علی آباد کتول که شامل ۲۰ حلقه چاه آب است تامین می شود، درحالی که خود این شهرستان با کمبود آب مواجه است وآب منطقه ای باید هر چه سریعتر برای رفع مشکل فکری کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در اصلاح الگوی مصرف آب دقت لازم را حتما داشته باشند و برای شستن پارکینگ‌ها، شستن خودرو و کارهای غیرضروری دیگر از آب شرب و لوله‌کشی به هیچ عنوان استفاده نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز