خبرگزاری کار ایران

سرپرست اقتصادی استانداری فارس:

تنها ۵۰۰ میلیارد از اعتبارات تبصره ۱۸ در استان جذب شده است/ نباید قیمت مرغ از ۵۹ هزار ۸۰۰ تومان بالاتر برود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۷۰۷

سرپرست هماهنگ کننده امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد بند الف تبصره ۱۸ اعتبار داریم اما کمتر از یک ماه فرصت جذب داریم، تصریح کرد: تنها ۵۰۰ میلیارد جذب شده است و باید جذب حداکثری داشته باشیم تا سازوکار پیدا شود.

به گزارش ایلنا، محسن ربانی‌زاده با اشاره به اینکه هم منابع داریم و هم نیازها باید عارضه یابی شود، عنوان کرد: برای اینکه منابع به نیازها وصل شود باید فرایندها اصلاح شود.

وی گفت: خرد جمعی و تفکر سیستمی می‌تواند مشکلات حوزه اقتصادی و صنعتی را حل کند .

ربانی زاده با اشاره به حذف ارز ترجیحی نیز گفت: بعد از تثبیت بازار می توان از محاسن این طرح بهره برد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد از جامعه مستاجر هستند و ۳۵ درصد درآمد خانوار را شامل می شود، ابراز کرد: میزان افزایش اجاره بها امسال ۲۵ درصد در کلانشهرها بود که در حال پیگیری هستیم.

نباید قیمت مرغ از ۵۹ هزار ۸۰۰ تومان بالاتر برود

معاون استاندار فارس همچنین با اشاره به افزایش قیمت مرغ و سایر کالا ها تصریح کرد: نباید قیمت مرغ از ۵۹ هزار ۸۰۰ تومان بالاتر برود و  اگر به دنبال اشتغال پایدار باشیم باید از تولید  حمایت کنیم و تولیدات مدنظر مقام معظم رهبری تولید دانش بنیان است تا وابستگی به خارج از کشور حذف شود.

ربانی زاده با اشاره به شناسایی بیش‌ از ۶۹۵ واحد تولیدی راکد، عنوان کرد: با بررسی این واحدها بیش از  ۲۲۰ واحد را که می توان وارد چرخه تولید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز