خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان:

هشت شهرک گلخانه‌ای همدان برای هزار و 206 نفر شغل ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۶۷

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از فعالیت هشت شهرک‌ گلخانه‌ای دولتی و خصوصی با اشتغال برای هزار و ۲۰۶ نفر در سطح استان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، غلامحسین تقوی اظهار داشت: هفت شهرک گلخانه‌ای دولتی به مساحت ۱۲۵ هکتار با تولید ۳۱ هزار و ۴۵۰ تن و اشتغال هزار و ۶ نفر در شهرک‌ گلخانه‌ای بوعلی، فرسفج، پردیس اسدآباد، دمق رزن، حرم آباد ملایر، برزول نهاوند و عمان درگزین فعال است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک واحد شهرک‌ گلخانه‌ای فعال در کوریجان به مساحت ۲۶ هکتار با تولید ۶ هزار و ۲۵۰ تن به صورت خصوصی برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان، سطح کل شهرک‌های گلخانه‌ای استان همدان را بیش از ۸۴۳ هکتار برشمرد و افزود: از این میزان سطح بیش از ۷۰۹ هکتار دولتی و ملی و ۱۳۴ هکتار خصوصی است.

تقوی با اشاره به اینکه احداث چهار شهرک گلخانه‌ای در استان همدان در سطحی معادل ۱۰۹ هکتار با تولید ۲۷ هزار و ۱۲۵ تن و اشتغال ۲۴۰ نفر در دست اقدام است افزود: احداث ۴۵۶ هکتار شهرک گلخانه‌ای با تولید ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ تن و اشتغال سه هزار و ۳۴۴ نفر که شامل شهرک‌های گلخانه‌ای فرسفج، تویسرکان، یمان دشت ملایر، کرفس درگزین،جورقان همدان و کله‌سر فامنین است پیش بینی شده است.

به گفته وی توسعه گلخانه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به تامین نیازهای اساسی و محصولات کشاورزی مورد نیاز جامعه است که به صورت جدی در استان همدان در دست اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز