خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

کمبود برق نباید عامل بی توجهی به محیط زیست باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۸۷

استاندار قزوین گفت: کمبود برق نباید منجر به کم توجهی به موضوعات زیست محیطی شود و تولید برق مبتنی بر استفاده از انرژی‌های فسیلی باید به گونه‌ای باشد که کم‌ترین آسیب را به محیط زیست بزند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف برق استان اظهار کرد: در استان برای تولید برق خورشیدی و بادی اقداماتی در حال انجام است و اعتقاد داریم که باید تولید برق به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر برود.

استاندار قزوین افزود: راه اندازی شهرک انرژی در تولید برق استان کمک زیادی خواهد کرد و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر حتی مورد استقبال واحدهای تولیدی هم هست و آن‌ها آمادگی مشارکت در این حوزه را دارند.

وی عنوان کرد: در دنیا هم در شرایط پیک، برق را مدیریت می‌کنند و مدیریت برق در ایران با توجه به منابع موجود خوب بوده است و خیلی از کشورهای جهان وضعیت بدتری را نسبت به ایران تجربه می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: باید با استفاده از روش‌های اقناعی و فرهنگی به سمت صرفه‌جویی مردم در زمینه برق برویم و حتی در این مسیر می‌توان جوایزی را هم در نظر گرفت تا مشترکین کم مصرف در انتهای پیک جایزه قابل توجهی را دریافت کنند.

وی افزود: ادارات ملزم به رعایت مصرف برق هستند و در صورتی که رعایت نمی ‌نند برق آن را قطع کنید و به هیج وجه مماشات به خرج ندهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز