خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

پیگیر تقویت بنیه مالی باشگاه صنایع هرمزگان هستم/از تیم صنایع در لیگ برتر فوتسال حمایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۷۲

استاندار هرمزگان گفت: هنوز تزریق مالی قابل توجهی که بتواند به ورزش استان کمک کند انجام نشده اما متولیان امر در حال تلاش و پیگیری هستند که زودتر منابع مالی جمع آوری و شاهد رفع کمبودهای این حوزه خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی در حاشیه این آیین با تبریک صعود تیم صنایع به لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: این تیم برای حضور در لیگ  برتر حمایت خواهد شد، این تیم و بازیکنانش پتانسیل بالایی دارند که می توانند در عرصه ملی و بین المللی برای کشور افتخار آفرین باشند.

وی با اشاره به برخی کمبودهای سالن فجر بندرعباس، تصریح کرد: سقف این سالن با اعتبار ۴ میلیارد تومان بزودی تعمیر خواهدشد، همچین ۶ کولر ۱۰۰ هزار برای تکمیل دستگاه های سرمایشی نصب می شود. 

دوستی در خصوص تامین مالی باشگاه صنایع پشتیبان توسط بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان هرمزگان، بیان کرد: هنوز تزریق مالی قابل توجهی که بتواند به ورزش استان کمک کند انجام نشده اما متولیان امر در حال تلاش و پیگیری هستند که زودتر منابع مالی جمع آوری و شاهد رفع کمبودهای این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت وضعیت تیم شهرداری بندرعباس، اضافه کرد: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس توانسته به مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول کشور راه یابد ‌و در هر مقطعی نیاز بوده به این تیم کمک شده  و بعد از این هم  کمک خواهیم کرد. 

دوستی خاطرنشان کرد: خواهش اصلی ما از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس این است که بر روی مهم‌ترین هدف ما و صعود به لیگ یک کشور تمرکز کند و ما هم حمایت ویژه خواهیم کرد که موفقیت‌های ورزشی استان هرمزگان در سال جاری تکمیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز