خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

پرداخت ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید نهاده به مرغ‌داران و دام‌داران اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۷۸۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید نهاده به مرغ‌داران و دام‌داران استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، یاسر عبداللهی عابد در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان گفت: برای تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز استان اردبیل کمبودی وجود ندارد و تولیدکنندگان و فعالان این بخش می‌توانند نیازهای خود را تأمین کنند؛ در زمینه جوجه‌ریزی نیز هماهنگی‌های لازم با مرغ‌داران انجام شده و برای تأمین نیازهای تسهیلاتی آنان در خصوص خرید نهاده‌ها اقدام می‌شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۸۲ میلیارد تومان تسهیلات به مرغ‌داران و دام‌داران استان اردبیل جهت خرید نهاده پرداخت شده که لازم است سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی نسبت به رصد مستمر نحوه پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات در این زمینه اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: در جریان اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، دستگاه‌های مرتبط همکاری مطلوبی در تمامی اقدامات از جمله تأمین اقلام ضروری، کنترل بازار و مساعدت تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات و جلوگیری از کمبود اقلام در بازار داشته‌اند.

عبداللهی عابد بیان کرد: در خصوص وجود اقلام و جلوگیری از تخلفات احتمالی، اکیپ‌های بازرسی به‌صورت شبانه‌روزی از نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مختلف بازدید به‌عمل می‌آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز