خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون استان البرز با جمعی از صنعتگران شهرک صنعتی کوثر دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۴۹۹

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان شهرک صنعتی کوثر اشتهارد با محوریت تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحد‌های تازه تاسیس و موضوعات اشتغال، دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان شهرک صنعتی کوثر اشتهارد و مدیران واحد‌های جدید تولیدی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های موجود در بخش های تعاونی های تامین و خدمات پشتیبانی در سرعت بخشیدن به خدمات گفت: ماهیت موضوعات صنعت و تولید ایجاب می کند امورات با سرعت بیشتری دنبال شود تا با مدیریت خود صاحبان صنایع، مباحث مربوط به حمل و نقل ، ساخت و ساز جاده ای و تامین نیازهای نیرو و خدمات پشتیبانی پیگیری کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه تصریح کرد: هم بستر های قانونی تاسیس تعاونی ها و هم معاونت های اشتغال و روابط کار در این اداره کل آماده همکاری و همفکری در موضوعات مربوط به مباحث این جلسه خواهند بود.

عمده مسایل و مشکلات مطرح در این جلسه مربوط به حمل و نقل، تامین نیرو و مسکن کارگری بود که با توجه به راه اندازی چند واحد تولیدی در ماه های آینده و نیاز به تامین ۳ هزار نفر نیروی انسانی نسبت به صدور مجوز کاریابی در شهرک صنعتی کوثر اشتهارد، مقرر شد هماهنگی های بیشتری برای کمک به صاحبان صنایع از سوی اداره کل اقدام شود .

در این جلسه معاونین تعاون اشتغال و روابط کار حضور داشتند و به پرسش های صنعتگران و تولیدکنندگان پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز