خبرگزاری کار ایران

با هدف توسعه صادرات غیرنفتی؛

اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی و غیرنفتی ایران در مشهد برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۳۵۲

اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادراتی ایران با نام «ایران، دروازه بازار شانگهای» با هدف توسعه صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران برای تعداد ۴۰ گروه از اقصی نقاط کشور در مرکز نمایشگاهی دهکده شاندیز مشهد برپا و افتتاحیه این نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیرحسین نجفیان، مدیر برگزار کننده نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران اظهار کرد: نماینده کشورهای خارجی در این نمایشگاه حضور دارند تا بتوانند در راستای رونق تولید و افزایش مشارکت فعالان این بازار قدمی برداشته شود.

وی افزود: تمام همت برگزار کنندگان این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال از جمله اشتغالزایی و رونق تولید صورت گرفت.

مدیر برگزار کننده این نمایشگاه ادامه داد: در حالیکه می توانست تا ۲۰۰ شرکت کننده در این نمایشگاه حضور داشته باشند متأسفانه در پی برخی ناهماهنگی مدیریتی تعداد شرکت کنندگان به حداقل خود رسید.

وی ضمن اشاره به پیگیری شش ماهه مجوز برای برپایی نمایشگاه خاطرنشان کرد: ۴۰ غرفه در زمینه های صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، کارخانجات خط تولید، اسباب بازی و سایر عرصه ها در محل این نمایشگاه در دهکده شاندیز مشهد فعال است و کلیه محصولات نمایشگاه در سطوح صادراتی می باشد.

مهدی مقدسی، رئیس اداره صمت شهرستان طرقبه شاندیز در ادامه اظهار کرد: در حوزه اقتصادی و تجارت بخشی که اهمیتی کمتر از تولید ندارد موضوع بازاریابی است و تولیدکننده با تمام امکانات بخواهد تولید محصول داشته باشد ولی بازار نداشته باشد محکوم به شکست است.

وی افزود: در حوزه تولید افراد دارای بازار موفق هستند و ارتباط تولید با بازار در کشورهمراه با مقاومت هایی خواهد بود.

مقدسی ادامه داد: نقاطی که می تواند این نام های تجاری تولیدی را معرفی کند همین نمایشگاه هایی است که ارتباط میان حلقه‌های نهایی مصرف و تولید برقرار می شود و نمایشگاه محصولات صادراتی دهکده شاندیز نیز با غرفه‌های موفق می تواند درخشش داشته باشد و نتایج لازم را بگیریم.

وی ضمن تأکید بر ضرورت تبلیغات محیطی و ارتباط با مردم افزود: محصولات غرفه های مختلف نمایشگاه اگر در شهرستان های خراسان رضوی معرفی شود، مردم بومی منتفع می شود و در کنار این شهرستان نیز میلیون‌ها زائر و گردشگر بهره مند خواهند شد.

این نمایشگاه از تاریخ اول تا سوم تیر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۲ برای بازدید علاقه مندان فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز