خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مرکزی:

توسعه سرمایه گذاری در واحدهای دانش بنیان سیاست محوری قوه قضاییه / 105 واحد صنعتی استان در حوزه دانش بنیان وارد شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۴۹

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: توسعه سرمایه گذاری در واحدها و تولیدات دانش بنیان، سیاست محوری قوه قضاییه است و رفع مسائل و مشکلات این حوزه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی در نشست هم اندیشی با فعالان و مدیران شرکت های دانش بنیان، افزود: برای داشتن پشتوانه قوی و قابلیت رقابت در بازارهای جهانی و ماندگاری در تولید، باید بر پایه دانش و علم حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه نیاز اصلی امروز این است که صنایع، دانش بنیان و علم محور شوند، ادامه داد: بنابراین نیاز است در مراکز صنعتی بزرگ یک واحد فناوری تاسیس شود. همچنین اگر بازار بزرگ صنایع در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار بگیرد نیاز نیست محصولات مورد نیاز صنایع از خارج کشور تامین شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه بیش از 3600 واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی فعالیت دارند، اما تنها 105 واحد در حوزه دانش بنیان وارد شده اند، اظهار داشت: برای رسیدن به افق 50 هزارتایی شرکت های دانش بنیان راه سخت و طولانی در پیش است که باید مورد توجه قرار داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: پارک علم و فناوری از مهمترین اجزای زیست بوم است که با محوریت همین مرکز می توان یک کارگروه اجرایی ایجاد و مسائل و مشکلات را مطرح و بررسی کرد تا مسائلی که در استان یا سطح ملی قابل رفع است شناسایی و مشخص شود.

وی بیان داشت: تمامی چالش های پیش رو، مشکلات، موانع و سختی ها در حوزه تسهیلات و حمایت  مکتوب و ارائه شود تا به آنها ورود کنیم و بررسی لازم در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز