خبرگزاری کار ایران

اضافه شدن ۴ پرواز مسیر تهران به پروازهای فرودگاه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۸۶

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: چهار پرواز هفتگی در مسیر تهران - ارومیه و برعکس به پروازهای فرودگاه ارومیه اضافه شد.

 گزارش ایلنا، محمد نائل قراملکی با اشاره به اینکه کاهش تعداد پروازها در مسیر ارومیه - تهران و برعکس در خرداد ماه سال جاری توسط برخی شرکت های هواپیمایی، سبب بروز محدودیت‌هایی برای مسافران در این مسیر شده بود گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۴ پرواز مسیر تهران به پروازهای هفتگی ارومیه اضافه شد.

وی ادامه داد:  با افزایش پروازهای هفتگی در تلاش برای رفع محدودیت‌ها هستیم تا مسافران به راحتی از خدمات فرودگاه ارومیه بهره مند شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با پیگیری و هماهنگی‌های انجام شده با شرکت هواپیمایی آتا، این پروازها از ۲۸ خرداد ماه در مسیر تهران - ارومیه و برعکس به پروازهای هفتگی فرودگاه ارومیه افزوده شده است.

قراملکی یادآور شد: این پروازهای جدید در روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه  و چهارشنبه در ساعت ۱۹ از فرودگاه مهرآباد به ارومیه و ساعت ۲۱ شب از ارومیه به تهران انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: پیش از این میانگین پرواز های داخلی روزانه فرودگاه ارومیه ۲ تا سه پرواز بود که این تعداد نیز به آن اضافه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز