خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز خبرداد؛

تخفیف 20 درصدی قیمت زمین در منطقه ویژه به شرکت های دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۴۶۲

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از تخفیف 20 درصدی قیمت زمین در این منطقه به شرکت های دانش بنیان که فعالیت آنان مورد تائید سازمان صنایع نوین باشد، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، نادر طیبی گفت:  با هدف تحقق شعار سال و تسهیل در روند  استقرار شرکت های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تسهیلاتی در این منطقه گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه  مشوق‌های مناسبی از جمله تخفیف در واگذاری زمین، تنفس 8 ماهه در پرداخت اقساط بهای زمین کاهش درصد سهم نقدی پیش پرداخت بهای زمین به میزان 10درصد از کل مبلغ، اعمال می‌شود افزود: در جهت رونق صنایع دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی شیراز این منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در ادامه از ارائه مشوق های دیگر به فعالان دانش بنیان خبرداد و گفت: متقاضیان سرمایه گذاری مورد تائید مرجع صدور مجوز واحدهای دانش بنیان که حداقل درخواست زمین 3 هزار مربع باشد مشمول 5 درصد تخفیف در زمان خرید خواهند شد.

طیبی با بیان اینکه با هدف جلوگیری از مهاجرت نخبگان و ارتقای سطح علمی و فنی صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز متقاضیان سرمایه گذاری که اقدام به استخدام حداقل 5 نفر نخبه مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات در یک سال کنند به ازای هر نفر مشمول 1 درصد تخفیف قیمت کل زمین واگذاری می شوند.

ارائه مشوق برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و بهره‌مندی از ظرفیت مشاوران و کلینیک‌های کسب و کار از جمله سیاست های حمایتی است که برای صنایع دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز