خبرگزاری کار ایران

هشت محصول دانش بنیان در مشهد رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۰۲۵

هشت محصول دانش بنیان در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد امروز، با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، چهار محصول از این تعداد برای ورود به بازار، رونمایی تجاری و چهار محصول نهایی شده و آماده برای اخذ تاییدیه های فنی برای تجاری سازی  اند که عبارتند از کیت آزمایش فوری خانگی، سکوی ابری وُرد پرس، سکوی ابری بالکچین و اتصال دهنده میکروداکت فیبر نوری است.

۲ شرکت سرمایه گذاری و آموزشی بزرگ (شتاب دهنده) به گردانندگان این طرحها آموزش‌های لازم را برای کسب موفقیت بهتر  ارائه می‌دهند.

تمام مراحل تحقیق و توسعه این محصولات در داخل کشور ساخته و انجام شده است و این محصولات در راستای تحقق شعار سال و با هدف تقویت جایگاه شرکتهای دانش بنیان و کمک به اشتغالزایی و توسعه بازار محصولات فناور داخلی رونمایی شدند.

همچنین نمایشگاه جانبی از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری نیز در حاشیه برگزاری این مراسم برگزار می شود و بیش از ۲۰ محصول فناور از ۱۲ شرکت دانش بنیان حوزه های مختلفی چون سلامت، کشاورزی، مخابرات، خدمات ابری، امنیت سایبری و بودجه ریزی را پوشش می دهند.

همچنین نشست بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شعار سال با حضور مقامات ارشد وزارتخانه و نیز سایر مسوولان حاضر از جمله معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی حرفه ای و رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز