خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بخشش زندانیان محکوم به قصاص در چهارمحال وبختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۲۸

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از بخشیده شدن سه محکوم به قصاص که به اتهام نزاع دسته جمعی در قتل عمد به قصاص نفس محکوم گردیده بودند خبرداد.

احمد رضا بهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرکرد اظهار داشت: در سال 1394 طی یک درگیری، فردی در شهرک فجر شهرستان لردگان با شلیک اسلحه به قتل رسید و همچنین در جریان یک اختلاف ملکی و منازعه دسته جمعی در سال 95 در بخش ناغان دونفر به ضرب گلوله کشته شدند  که بلافاصله پرونده های مورد نظر درخصوص ایشان در دستگاه قضایی تشکیل شد.

وی افزود: با دستگیری متهمان و روشن شدن ابعاد پرونده، قاتلین با رأی دادگاه کیفری به قصاص نفس با چوبه دار محکوم شدند.

بهرامی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری‌های دادستانی شهرستان لردگان معتمدین و ریش سفیدان و ریاست زندان لردگان، خانواده مقتولان با اعلام رضایت از حق قانونی و شرعی خود برای قصاص محکوم علیه گذشتند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان اعلام داشت: خداوند در آیه ۱۷۸ از سوره بقره عفو و گذشت به ویژه در حال قدرت بر انتقام و مجازات را می ستاید و بر کسانی که در حال قدرت و توان از حق خویش می‌گذرند و با بزرگواری چشم بر مجازات می بندند آفرین می‌فرستد و آن را به‌عنوان امری معروف و هنجاری پسندیده ونیکو مورد تشویق قرار می‌دهد. لذا باید بیش از پیش به این سنت حسنه پرداخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز