خبرگزاری کار ایران

رئیس دپارتمان کشاورزی اتاق بازرگانی استان خواستار شد؛

توجه جدی دپارتمان کشاورزی اتاق بازرگانی به ظرفیت‌های باغستان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۵۱۴

رئیس دپارتمان کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: قزوین در سطح کشور یکی از مناطقی است که به دلیل وجود باغستان مناظر بسیار زیبایی دارد و با توجه به ظرفیت‌های بالای باغستان در این زمینه ورود کرده و با مطالعه و پژوهش اقداماتی را انجام خواهیم داد.

سعید یوسف زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به ظرفیت‌های متنوع حوزه کشاورزی استان و فعالیت دپارتمان کشاورزی اتاق بازرگانی استان، گفت: بخش کشاورزی در سال 90 به اتاق الحاق شد، قبل از آن اتاق، بخش کشاورزی نداشت؛ با وجود اینکه قزوین در کنار صنعتی بودن، استانی کشاورزی است این بخش مغفول مانده بود.

رئیس دپارتمان کشاورزی اتاق  بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین ادامه داد: ما در تولید محصولاتی مانند کشمش و انگور، زیتون، پسته و فندق و محصولات گلخانه‌ای در سطح کشور تعیین کننده هستیم و برای استفاده از این ظرفیت‌ها باید یک دپارتمان قوی داشته باشیم که به مسائل استان هم ورود کند تا ضمن انجام مطالعات به رشد آن‌ها و صادرات و استفاده از محصولات به صورت تازه خوری در داخل و خارج کمک کنیم.

این عضو اتاق بازرگانی استان قزوین درباره نسل جدید صنعتگران استان گفت: در پنجاه سال گذشته در صنایع به صورت سنتی رفتار کردیم و درحال حاضر که نسل در حال تغییر است، باید نسل جدید را درک کنیم، وقتی به سمت دیجیتال شدن و سرعت بالای انتقال اطلاعات پیش می‌رویم باید با این روند همخوانی داشته باشیم.

با تاکید بر اهمیت حمایت از نسل جدید صنعتگران گفت: باید بتوانیم از نسل جدید که دارای ایده و نخبگی است حمایت کنیم؛ در واقع در نسل جدید صنعتگران باید نخبه‌ها ورود پیدا کرده و نخبه­پروری داشته باشیم و در دپارتمان کشاورزی به این امر توجه جدی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز