خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار قزوین عنوان کرد؛

محدودییت ترافیکی در بلوار سردار سلیمانی قزوین برای عصر امروز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۶۲

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور مدیریت و روان سازی بار ترافیکی ناشی از اتمام مراسم اجرای سرود «سلام فرمانده»، بلوار سردار سلیمانی (نوروزیان) حد فاصل چهارراه صدا و سیما تا اسماعیل آباد از ساعت ۱۹ تا ۲۱ امروز ۲۵( خرداد) مسدود می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان گفت: عرشیان 100 دستگاه اتوبوس جهت انتقال افراد شرکت کننده از سطح شهر تا ورزشگاه سردار آزادگان توسط سازمان اتوبوسرانی و 20 دستگاه ون توسط سازمان تاکسیرانی جهت حمل و نقل شهروندان از چهارراه صدا و سیما تا ورزشگاه سردار آزادگان پیش بینی شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: به شهروندان پیشنهاد می‌شود به جای استفاده از خودروی شخصی، با اتوبوس‌ها و خودروهای ون به ورزشگاه سردار آزادگان عزیمت کنند.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم 3 هزار فضای پارک خودرو آماده سازی شده که در صورت اشباع این فضا، از ظرفیت پارکینگ دانشگاه بین المللی امام خمینی، نمایشگاه بین المللی و معابر پیرامونی استفاده خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به پیش بینی حجم ترافیک، برنامه ریزی‌های لازم و دسترسی‌های مناسب جهت استفاده از ظرفیت آزادراه با هماهنگی با پلیس راهور و ادارۀ راه صورت گرفته است.

عرشیان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی پایان مراسم اجرای سرود سلام فرمانده در ورزشگاه سردار آزادگان در جادۀ اسماعیل آباد تمام خیابان‌های مسیر شمال به جنوب از جادۀ اسماعیل آباد تا چهارراه صدا و سیما یک طرفه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز