خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نوسازی مدارس استان خبر داد؛

۱۸ پروژه آموزشی و تربیتی در زنجان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۰۱

به گفته مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان، ۱۸ پروژه عمرانی آموزشی و تربیتی با اعتباری بالغ بر ۴۴۱ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، جهانگیر صفری در جمع خبرنگاران در محل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: توجه به نوسازی مدارس توسعه آموزشی را به دنبال دارد.

 صفری اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان و تخصیص اعتبارات به پروژه‌ها، در حال حاضر در سطح استان هیچ پروژه‌ای رها نشده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، با بیان اینکه ۱۸ پروژه عمرانی آموزشی و تربیتی با اعتباری بالغ بر ۴۴۱ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری اجرا می شود، گفت: در ساخت‌وساز و خرید تجهیزات همواره سعی کرده‌ایم عدالت را رعایت کنیم.

صفری تاکید کرد: همه مناطق چهارده‌گانه پروژه‌های آموزشی و تربیتی در حال ساخت و پیگیری هستند.

وی با بیان اینکه استخر دانش‌آموزی شهر زنجان تا دهه فجر امسال تکمیل و تحویل آموزش‌وپرورش داده شود، ابراز داشت: سامانه جامع مکان‌یابی جهت احداث مدارس در حال تهیه شدن است که مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان تصریح کرد: از اعمال‌نظر سلیقه‌ای و شخصی در محل احداث مدارس جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز