خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس خبر داد ؛

تولید 40 درصد بنزین کشور با کیفیت یورو ۵ در شرکت نفت ستاره خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۴۰۷

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: ۴۰درصد بنزین کشور با کیفیت یورو ۵ در شرکت نفت ستاره خلیج فارس تولید می شود، کیفیت سوخت تولیدی، ۲۰ برابر بالاتر از کیفیت سوخت جهانی است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا جعفرپور بروجنی در آیین گرامیداشت هفته محیط زیست در بندرعباس، اظهار کرد: نام گذاری هفته جهانی محیط زیست، بر اساس توجه مسئولان و حکومت ها برای ارتقاء سطح فرهنگ حافظت از محیط زیست بوده است.

وی ادامه داد: در اصل ۵۰ قانون اساسی نیز، مردم  به حفظ محیط زیست ملزم شده اند و امسال نیز محیط زیست مردم پایه نام گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با بیان اینکه در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بهترین سوخت دنیا را تولید می کنیم گفت: اما اگر مصرف این سوخت بدون ملاحظه باشد باعث خسارت به محیط زیست می شود و نیازمند رعایت عمومی در میزان مصرف سوخت می باشد.

جعفرپور ابراز کرد: پذیرای ایده های مفید در راستای حفظ محیط زیست هستیم تا بتوانیم با اجرایی کردن آنها در این مسئولیت اجتماعی سهیم بیش از پیش سهیم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مسئول خود را ملزم به رعایت اصول محیط زیستی می دانم و هیچ چیز به اندازه پرواز یک پرنده، پوشش های گیاهی و هوای پاک مرا خوشحال نمی کند.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با بیان اینکه از دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان در راستای ایده سازی و پیاده سازی آنها در راستای حمایت از محیط زیست بهتر حمایت می کنیم گفت: در رابطه با فناورانه بودن، بنا داریم دودکش کوره ها را به سیستم برخط مجهز نماییم و آب خروجی به دریاها که قریب به ۴۰ هزار مترمکعب بر ساعت می شود را با رعایت اصول محیط زیستی هدایت کرده‌ایم.

به گفته جعفرپور، به دنبال توسعه پایدار بوده ایم و به عنوان مدیر این شرکت بزرگ که نقش مهمی در سبد سوختی کشور دارد، خود و همکاران را ملزم می دانیم که اصول زیست محیطی را رعایت کنیم.

وی تصریح کرد: ۴۰درصد بنزین کشور با کیفیت یورو ۵ در شرکت نفت ستاره خلیج فارس تولید می شود، کیفیت سوخت تولیدی، ۲۰ برابر بالاتر از کیفیت سوخت جهانی است.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس عنوان کرد: در راستای حمایت از صندوق ملی حمایت از محیط زیست، اصرار بر حمایت از این صندوق را داریم و امروز این شرکت از زیستگاه گنو در بندرعباس حمایت می کند.

جعفرپور با اشاره به اینکه ۵۰ هزار اصله نهال حرا را در نقاط مستعد دریایی استان کشت خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: می توانیم به میزان ۱۰۰ هزار اصله نهال نیز کاشت داشته باشیم که عملیات اجرایی  ۲۰ هزار اصله نهال آن در اسفندماه آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز